اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت ۱۷ خردادماه برگزار خواهد شد مسکن ویژه معلولان خراسان رضوی در انتظار اعتبار | مبلغ وام اشتغال معلولان در سال جدید هنوز مشخص نیست مستمری حق پرستاری اردیبهشت ماه معلولان بسترگرا واریز شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مستمری حق پرستاری و لوازم بهداشتی اردیبهشت معلولان کی پرداخت خواهد شد؟ سالی که نکوست از بهارش پیداست درخواست فعالان حقوق معلولین از سرپرست ریاست جمهوری برای اجرای قانون حمایت از معلولان خداحافظی با آقا سید ابراهیم | روایت بچه های آسایشگاه شهید بهشتی مشهد از رئیس جمهور شهید + فیلم مستمری اردیبهشت ۱۴۰۳ جاماندگان بهزیستی کشور واریز شد | مستمری حق پرستاری در نوبت واریز منازل مددجویان سیل‌زده بهزیستی خراسان رضوی بازسازی خواهد شد مستمری اردیبهشت ماه معلولان سازمان بهزیستی واریز شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) صدور سماکارت و فراهم شدن امکان سفر نیم‌بها برای معلولان ۹۰درصد معوقات دانشجویان بهزیستی خراسان رضوی پرداخت شد جان باختن نخبه کنکوری دارای معلولیت مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی(۱۵اردیبهشت۱۴۰۳) فعالیت بیش از ۱۷۰ معلم دارای معلولیت در مدارس خراسان رضوی سامانه مشخصات دانشجویان دارای معلولیت تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال است واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی لغو شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی تعداد شهروندان مشهدی دارای معلولیت به ۶۰ هزار نفر رسید ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه معلولان | زمان آزمون تغییر کرد واریز مبالغ نامشخص بهزیستی برای معلولان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش ۱۷۸ میلیارد تومانی بودجه سال ۹۹ قانون حمایت از حقوق معلولان

  • کد خبر: ۱۸۹۴۷
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
افزایش ۱۷۸ میلیارد تومانی بودجه سال ۹۹ قانون حمایت از حقوق معلولان
رییس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص 178 میلیارد تومان دیگر برای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، وحید قبادی دانا گفت: با مساعدت دولت، همراهی سازمان برنامه و بودجه و ابلاغ سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبلغ ۱۷۸ میلیارد تومان دیگر برای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ابلاغ و به حساب واریز شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ جهت اجرای بخش دیگری از قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در روز‌های آتی هزینه خواهد شد گفت: این مبلغ برای اجرای ماده ۲۷ قانون مذکور علاوه بر پرداخت مستمری مبلغ بین ۳۶۰ تا ۴۸۰ هزار تومانی، برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که در دهک‌های در آمدی ۱، ۲ و ۳ هستند، صرف می‌شود. این مبلغ قرار بود هر ۳ ماه برای این افراد واریز شود که از این محل برای ماه‌های دی، بهمن و اسفند واریز خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: این مبلغ پیش از این نیز برای ماه‌های مهر، آبان و آذر واریز شده بود. همچنین در اجرای ماده ۱۳ قانون حمایت از حقوق معلول بحث پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارفرما‌هایی که افراد دارای معلولیت را به کار گرفته اند مطرح شده که این مبلغ به آن‌ها از این محل تا پایان سال پرداخت می‌شود.

قبادی دانا با اشاره به موضوع پرداخت یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی سالمندان، معلولان ذهنی و حرکتی و بیماران روانی مزمن نیز از این محل گفت: یارانه مراکز روزانه توان بخشی افراد دارای معلولیت هم پرداخت می‌شود.
 
گفتنی است قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، اسفند ۱۳۹۶ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و از آن پس تاکنون با موانع بسیاری در راه تامین بودجه خود همراه بوده است.
 
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->